Česká města jsou opravdu krásná, historická a často také kouzelná. Celý stát je stále pokryt lesy, loukami a městy, jež nás oslňují svou krásou. Stejně tak jako chráněná území lesů v našem státu, tak i ostatní památkové zóny v historických městech stojí za zmínku. Čtvrtým největším městem v České republice je Plzeň. Významné město nejenom pro svou kulturu, ale také velkým milníkem pro průmysl. Jakmile někde vzpomenete toto město, každý si hned vybaví fotbal nebo pivo. Tím to však nekončí, právě zde jsou mnohé další velké i malé firmy, které mají často webové stránky a chtějí si zlepšit své pozice ve vyhledávačích. Nyní se dostáváme do problematiky našich služeb.
SEO služby kdekoliv v naší republice
O tomto městě nemluvíme proto, že by zde sídlila naše společnost, ale mluvíme o něm z jiného důvodu. Souvisí to s počtem spokojených klientů, kteří nás z tohoto místa nebo blízkého okolí oslovili a se kterými jsme úspěšně spolupracovali. Proto se těšíme na další budoucí spolupráci, protože se jistě v tomto krásném západočeském městě najde spoustu dalších firem nebo živnostníků či soukromých osob, které budou chtít chytře využít naše služby a budou se chtít posunout ve vyhledávačích směrem vzhůru. Využijte služby SEO Plzeň.
Jestliže máte webové stránky, které však na internetu ve vyhledávačích nejdou vidět, nebo jsou až na sto padesáté stránce, pak potřebujete právě naše služby. SEO vás posune výše ve vyhledávačích.
Co pro vás máme připravené?
Kromě kompletní správy budeme zajišťovat on-page a off-page faktory.
1. On-page faktory
Nejprve si společně zadáme klíčová slova. Ta jsou prioritní a měla by být vhodně zvolená, protože na ně se následně píší články. Určitě vám s tím pomůžeme. Zjistíme také jejich počet a už se můžeme pustit do práce. Podíváme se na vaše webové stránky, jestli někde není chyba, vše překontrolujeme. Tím provedeme takzvanou analýzu.
2. Off-page faktory
Následují off-page faktory čili linkbuilding neboli tvoření zpětných odkazů pomocí napsaných článků. Články píší naši odborní a zkušení textaři. Může se jednat o PR články, revoluční PR články nebo tematické PR články.